Taget direkt från min bilddagbok bara för att jag aldrig skriver någonting här.

Weard dag idag. Känner mig lite scizo. Alltid kul att träffa finaste polarna men skolan sög totalt. Jag har inte åstadkommit något av värde idag. Jag har kommit på vem jag är kär i. Roger!!! Det har jag nästan sagt till en annan friskisledare. Amy Diamond suger kuk. Jag försökte få EMO-HANNA att gå till Donkan idag. Lyckades få henne att stanna i en kvart typ. Vi skrev TJA EMO HANNA på brickan med pommes. Jag var typ ungefär och cirkus tvungen att bjuda henne på mat. Fast det gör jag så gärna! Hon bjöd ju mig på nyttigt godis. Sen stannade jag kvar på Donkan i två timmar till och hade det rätt ickeroligt fast de andra verkade ha rätt kul. Jag får spunk på mig själv. Jag wastar bort all min tid! Jag gjorde dock gemuläxan. Det var svårt. Eller idag var det svårt. Jag pratade med Däjvid i telefon också. Han fick betala (mohaha). Det var rätt osnällt. Jag tror han tycker att jag är elak och jobbig. Fast han får skylla sig själv tycker jag för han vill inte hälsa på mig på IKEA så liksom jag får ju vara hur elak jag vill då ju. Jag har idag kommit på värsta grejen! Mitt namn går att spela! E B B A! Tonika, dominant gånger två och subdominant liksom! Jag och Linnéa har börjat att skriva den bästa världshiten genom tiderna också. DissA EBBAss BAiss! Stencoolt! Förresten slog det mig igår att jag är rädd för döden.

Dagens låt är ju självklart Teenage Dirtbag med Weatus. Så mycket mellanstadienostalgi det kan bli. Min favoritlåt. Jag säger bara Stockholmsdiscoti fyran med Julia. Det var en kille som fråga chans på mig som var ett år äldre. Två andra killar spanade också in mig och tyckte att jag var asasnygg. En av dem var hela TVÅ år äldre än mig. Fasen alltså.

Skrev jag igår på min fina bilddagbok. Alla ni som läser min blogg (som ju är jättemånga menar jag) kan ju tita in på den om ni har lust tycker jag.

Idag har jag varit på operett. Den sög lika mycket kuk som Amy Diamond. Inte huvudrolssinnehavaren dock. Hade jag varit tio år äldre, då jäklar! Men nu är jag inte det... De kunde liksom ingenting, det var problemet. Det hade kunnat bli bra.

Jag har lite dåligt samvete för att jag aldrig skriver någonting här. Jag ska bättra mig, lovar! Promise you! Nu låter jag precis som alla andra som inte är bloggnördar, haha. Vad roligt. Jag som hade lovat mig själv att aldrig skriva något sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0