Outfits for the week

Well... Jag är så himla trött på att stå och försöka välja kläder på morgonen vilket ju tar minst en halvtimma när man bara har fem minuter på sig så jag tittade lite på vad för kläder jag kanske kan ha i veckan eller så. Jag passade även på att sminka mig lite med mitt nya smink. Att jag inte kommit på idén att införskaffa Dream Matte Mousse förut!

 
Här har vi en outfit lite inspirerad av Paris. Lite Paris Chic sådär.
Basker, jättegammal (ärvd tror jag)
Linne, H&M
Skärp, second hand
Skor, Vagabond


Här har vi en lite Hippie/Bohem inspirerad outfit. Det är bara Peace-örhängena från Asos som saknas.
Tröja, Zara
Örhängen, mammas gamla
Skor, Din sko
Jeans, Cheap Monday


Jag letade upp en gammal klänning och titta vad fint det blev.
Klänning, H&M
Örhängen, mammas gamla
Skor, Esprit (mammas gamla)
Jeans, Lee


Kommentarer
Postat av: Martinoso

Ser ju ut som en modell jue! :o

2007-09-29 @ 17:09:03
Postat av: jag

jag vet redan att jag är skitsnygg men tack ändå :D

2007-10-07 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0