Världens tråkigaste blogginlägg. Ever.

Hej!

Idag har jag fått för mig att skriva ett helt vanligt blogginlägg. Lite babbel sådär. Hur allt är. Vad jag gör och så. Allmänt ointressant men okej då. Dagen har inte varit så speciell. Haft lite lektioner. Sång bland annat. Det gick sämst för vi bara pratade. Bara för att jag tycker att allt är så svårt. Jag tycker INTE synd om mig själv. Vi såg på Ringaren i Notre Dame på kulturhistorian. Haha. Jag måste bara få skryta lite här. Jag fick MVG på kulturhistorieprovet och jag hade typ inte pluggat någonting. Starkt jobbat tycker jag! Jag har kommit på en grej idag. Jag är kär. Jag säger i inte i vem/vad/vilka eller på vilket sätt. Det är hemligt. Jag som hatar kärlek. Fan. Att jag alltid ska vara så motsägelsefull. Jag tycker det är hemskt att vara femton år. Jag vill flytta härifrån, nu! Att vara omyndig är det värsta som finns. Man får ju inte göra någonting! Jag har varit på konsert idag Det var bra. Jag vill också vara bra på att spela cello och vara värsta yrkesmusikern och brinna för det. Nä, nu orkar jag inte mer. Det här blev exakt så tråkigt som jag hade hoppats på. Om inte ännu värre.

/Tråk-Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0