ARG!

Jag blir så arg! Det enda tv-program jag följt i höst (det innebär att jag tittatpå prgorammet tre gånger) är Efter Tio med Malou. Det är ett bra vakna program sådär på höstlovsmornarna.  Idag var Paolo Roberto med. Sämst är han. Ego. Han satt och försökte att verka som om han var bäst hela tiden och bara för att Peter Eriksson (C lr K?) satt där och för att han är en politiker så måste Paolo tycka tvärtom hela tiden. Han lyssnade överhuvudtaget inte ens på vad Peter hade att säga. Peter var överlägsen (enligt mig) han lyssnade! Sämst. Det värsta är väl at hela svenska folket står på Robertos sida. Malou också! Mitt morgonhumör var tvunget att få visa lite känslor typ här nu. Men det var ju mitt favoritorigram. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0