Shopping.

Alltså, det här är verkligen inte en modeblogg. Jag brukar snarare driva med modebloggare och tycka det är fånigt, oftast. Inte alltid. 

Men saken är att JAG ÄR SHOPPINGSUGEN SÅ IN I NORDEN! Jag vill ha nytt av allt!

Jag har pengar (för första gången i världshistorien) men här (Simrishamn) finns ingenting. Inte i Norrköping heller.

Jag vill ha nya jeans, först upp på min önskelista. Märkesjeans. Och ja, jag vet att jag är nördig.

SHOPPA, SHOPPA, SHOPPA!

Tack för att jag fick få utlopp för mina känslor och fick använda mig av just dig.

/Ebba, en shoppingsugen icke-modebloggare.

PS. Måste vara det mest onödiga blogginlägget någonsin men struntsamma! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0