Usch och fy och blä och tvi.

Okej... Gymnasiet börjar imorgon. Och hur är det ungdomarna säger? Pepp? Ja men det jag menar är att det är det verkligen typ inte. Och varför har jag valt att gå musik? Orka spela piano 24 timmar om dygnet! Jag vill inte tillbringa hela mitt liv framöver (ja, tre år i alla fall) på världens sunkigaste ställe, Kristinaskolan. Varför var jag så dum i huvudet? Varför, varför, varför? Jag kommer vara sämst. Inte hitta några vänner. Osv, osv, osv... Fuck i helvete och jävla skit!

Nä. Jag får åka till Paris och hoppa ner från Eiffeltornet istället. Mycket bättre. Jag svimmar.

God natt.
 
PS. Om det är någonting ni inte förstår, kontakta mig på scharlakansred.blogg.se. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0